Kan det inte vara så att någon säkring är kass? Det händer ju att dom funkar när dom är kalla men inte när dom är varma?? Kolla matningen till sterion så skall du se att du hittar felet där...
Kan ju även vara någon värme-säkring i sterion...
Senast redigerat av Robbin_V90 (1 februari 2008)
Vem fan är "Måtta", och varför skulle jag vilja gasa med honom??