3338
Sök

Tips på snyggt ljudbygge?

328 Inlägg
28 januari 2008
Trådstartare
#1
Tjenare! Tänkte bygga något snyggt ljud bygge men vet inte hur?! Nån som har bra förslag? Skicka jätte gärna bilder!! Bilen är en volvo 945;)..


143 Inlägg
28 januari 2008
#2
Jag blev precis klar med mitt "ljud bygge" i min hatt hylla blev ganska nöjd. jag kan rekonmendera att ha ett tema på bygget blir mycket bättre då. lycka till

http://www.garaget.org/gallery/archive/55646/243246_ircreq.jpg
hatthylla

Im Awesome!!
281 Inlägg
28 januari 2008
#3
Ok vad hade du tänkt dig för nått? Alltså vad för komponenter? 1 bas, 2? Massa slutsteg eller ett flerkanals?
Är det show eller funktion du är ute efter.... ska det ta upp hela bagageutrymmet osv..

Kan ju länka hur några har gjort i sina kombis/hatcbacks

http://www.iascafrance.com/photos/06_bern/images/emmafinal06162.jpg

http://www.msgminc.com/images/car_audio_mainpic.jpg

http://www.mojeauto.net/fotki/caraudio/caraudio_003.jpg

http://images.truckinweb.com/features/0711tr_02_z+2006_hummer_h3+rear_audio.jpg

http://www.dieselperformanceclub.com/nikeman/golfivvariantbas2.jpg

http://www.madcarsound.com/MADCarsound/saaben/oversikt%20050320-1.jpg

http://www.zatzy.com/attachment.php?attachmentid=5676&stc=1

http://www.produktionsingenjor.se/Viktor_Forsell/zatzy2005bilder/9.jpg

http://www.zatzy.com/attachment.php?attachmentid=15286&stc=1

http://www.zatzy.com/attachment.php?attachmentid=39854&stc=1

http://www.zatzy.com/vbgarage.php?do=getimage&id=10927
Vissa kanske va lite extrema men du verkar ju inte ha några krav.
Senast redigerat av kenny_s (28 januari 2008)

Åk på rätt sätt, åk brett :D

328 Inlägg
28 januari 2008
Trådstartare
#4
har 3 st gas 12 å ett gas steg å 2 st 6*9 å ett litet steg som ja vill ha plats me iaf tongue vet bara inte hur ja vill ha de..vill ha de så de ser bra ut wink


montör och hobby mekaniker
2 672 Inlägg
29 januari 2008
#5
sicken bra tråd! ska börja bygga i 245an ja me! upp me bilder å massa förslag till kombibyggen smile

Jonas Båge
mk1.se gtiklubben.nu
Live the life you love, RIDE ON.

328 Inlägg
29 januari 2008
Trådstartare
#6
synd att de inte e nån som skriver bara tongue


328 Inlägg
3 februari 2008
Trådstartare
#7
vill ha något som e snyggt fast ändå rätt enkelt att bygga big_smile


329 Inlägg
3 februari 2008
#8
zlobban skrev:
vill ha något som e snyggt fast ändå rätt enkelt att bygga big_smile

då kanske något sådant skulle passa

http://www.garaget.org/gallery/archive/25036/236151_suox96.jpg

http://www.garaget.org/gallery/archive/25036/236157_l3ozv2.jpg

SM 1 i billjud 2006 ESPL Unlimited, 2007 ESPL Unlimited, Bassrace 139,9
Sm 2 i billjud 2007 Emma Racing och DB-Drag
43st 1á priser 2007 Har tappat räkning på alla 1á priser 2008
www.HerrNilsson.org Team Sound 4Fun www.Essen.Nu


Sök