3750
Sök

vilka eller vilken huvudenhet?

127 Inlägg
3 februari 2008
Trådstartare
#1
ska så småningom skaffa mej en ny huvudenhet men vet inte vilken,
men tror det kommer bli en pioneer för runt 1500 - 2000 kr. 
eller vad rekomenderar ni för stereo i den prisklassen??
och är det sant att det spelar bättre om man har sakerna i samma märke i hela bilen? i
såfall får det bli en pioneer. rekomendera gärna någon..

tack på förhand.

214 Inlägg
3 februari 2008
#2
Jadu.. Hade rekomenderat att lägga ut mer pengar på en vettig enhet. som en Alpine 9855R t.ex.. sjukt bra spelare! saker i samma märke kvittar totalt. Kan väll va kul å ha högtalare i samma märke. men inget måste. som sagt.. hade slängt ut lite mer å skaffat en sweet alpine.

Har man slagit yxan i båten får man ro som fan...

2 600 Inlägg
3 februari 2008
#3
jvc är jävligt bra me smile tycker jag i alla fall tongue

gör som jag kör gubba racer=)

Volvo tönt... =)
2 349 Inlägg
3 februari 2008
#4
Absolut inget fel på Pioneer, dom är ju tillåmed prisade för sina maskiner...

Dock så kanske du ska lägga ut lite mer pengar på en lite vettigare Pioneer spelare då dom billiga inte är det bästa...


5 852 Inlägg
3 februari 2008
#5
ta budgeten till 3000 på maskinen och kör på pioneer och du kommer bli kanon nöjd smile

www.Stereospecialisten.se - Nu med fysisk butik i Göteborg

BMW fantast
1 172 Inlägg
3 februari 2008
#6
jag har haft både Panasonic CQ-C7305N och CQ-C8405N.
varit nöjd med både.. bra ljud och bra Hu för att bygga vidare, och även en fröjd för ögonen... på mds kostar 7305N 2499 spänn och 8405N 3499,,, tycker du ska chekca in nån av dom 2.. kör just nu med 8405N. kolla bild på den inne på min sida...

Jackie Steward: "trampa aldrig på gasen förrän du vet att du inte behöver släppa den igen"
Idrott luktar svett, sport luktar bensin!!

Brum säger bilen.
394 Inlägg
3 februari 2008
#7
kenwood. ta en med USB stöd. hur kung som hälst. bra ljud. användarvänlig. grymt snabba..

Livet börjar vid 1bar! Och 15 Volt :)


Sök