3332
Sök

Lådhjälp 2st RE Sx 15D2

tokfrans
982 Inlägg
4 februari 2008
Trådstartare
#1
tjollahopp!

basarna är då 2st RE SX 15D2 med följande parametrar

Dual 2ohms
Qts: 0.35
Vas: 126.3L
fs: 28Hz
Spl: 90,4dB 1W/1M
Sd: 810cm2
Re: 1,9ohm
Xmax: 22mm
Qes: 0,38
Qms: 4,7
Bl: 21,0


meningen är att kunna spela musik jävlar i gatan högt och skall matas med ca 3kw och bra batteribank bakom.

gärna en låda kring 230 liter som max och en avstäming på ca 45hz


bilen i fråga är en saab 900 94a.

övrig utrrustning:

Pionner P88rs
RE framsystem
och sinus live 6.9or i bak

vet att detta inte kommer möta upp men iaf.. smile

mvh Kim
Senast redigerat av k1mm0 (4 februari 2008)


5 852 Inlägg
4 februari 2008
#2
25L slutet tror jag big_smile

www.Stereospecialisten.se - Nu med fysisk butik i Göteborg

tokfrans
982 Inlägg
21 761 Inlägg
4 februari 2008
#4
180 liter netto med 3 st 30cm långa 6" rör. Sen får du väl finjustera portlängden kan jag tänka mig. Men den lådan blir nog ganska peakad tror jag, vet inte hur den låter till musik.
Senast redigerat av Drönirettab (4 februari 2008)

tokfrans
982 Inlägg
4 februari 2008
Trådstartare
#5
flytta luft 8-)


5 852 Inlägg
4 februari 2008
#6
yikes Va ingen SQ ?

www.Stereospecialisten.se - Nu med fysisk butik i Göteborg

2 911 Inlägg
5 februari 2008
#7
tujbo skrev:
yikes Va ingen SQ ?

Tror inte kimmo gillar dansband på samtalsnivå wink

Skämt åsido, RE ska släppas ner djuuupt, helst runt 35, gärna 30 smile
Kör SE15 i forden och den smiskar på som fasiken både till 50Cent och Nightwish utan att bli slapp när dubbelkaggarna börjar sjunga.


Sök