5069
Sök

Hur är det egentligen med A4 och angeleyes ang årsmodellerna ?

Egenföretagare
2 496 Inlägg
5 februari 2008
Trådstartare
Tjenare, fick ett erbjudande av pappas bekant att köpa engeleyes till Audi A4,  och enligt vissa ska man ha en viss sort om det är en 95-99 och en annan på 99-01

Hur är det egentligen ? borde inte karossen se likadan ut på alla B5or oavsätt om det suttit ett tvådelat lamphus eller ett som är gjutet i ett enda stycke ? 

Mvh Emil Edman

www.handlarbilar.se Fordonsbranschens nya annonsportal

945 Inlägg
5 februari 2008
Det här är väl egentligen inte svaret på din fråga, men kan ju iaf vara nåt att tänka på.

Om bilen är helbilsgodkänd kan det kanske bli svårt att få besiktingen att godkänna andra lyktor än dom som kom på bilen från fabrik.
Senast redigerat av TTTTT (5 februari 2008)

blinka blått om du vill rejsa!

4 299 Inlägg
5 februari 2008
Jämför fronten på din å tex Mäkis a4, gärna i profil. Då kommer du se att din front e lite plattare medans mäkis e aningen vinklad.

De e enda skillnaden jag vet.

/Jacob

Egenföretagare
2 496 Inlägg
5 februari 2008
Trådstartare
Aha okej ! ah men då kanske det inte passar då =/

www.handlarbilar.se Fordonsbranschens nya annonsportal

DKW
197 Inlägg
5 februari 2008
Som jag skrev i en annan tråd.. de ända som skiljer lyktorna på 95-99 och 99-01 är kontakten på baksidan.. lyktorna har samma storlek samt fästen smile Men kontakterna bör inte vara några problem att göra om wink

646 Inlägg
5 februari 2008
TTTTT skrev:
Det här är väl egentligen inte svaret på din fråga, men kan ju iaf vara nåt att tänka på.

Om bilen är helbilsgodkänd kan det kanske bli svårt att få besiktingen att godkänna andra lyktor än dom som kom på bilen från fabrik.

Har inte haft några som helst problem med att få igenom min ännu smile

DKW
197 Inlägg
5 februari 2008
Camitz skrev:
TTTTT skrev:

Har inte haft några som helst problem med att få igenom min ännu smile

Hde inte jag på min a4 heller tongue och om så är fallet ere bara å byta.. ganska simpelt smile

Sök