5 februari 2008
Trådstartare
har ett dls 4 kanals ..
har ett par focel 6.5" me diskanter o delnings filter på ingång A
jbl gti 2 ohm på B
hur skall man ställa in detta så det spelar på bra..
har en pioneer cd/mp3
får inte ur nån riktig midbas på focel systemet,,är ju ett 2 kanals så det ska väl spela enbart bas/lite mellan register?
ska det va dubbla lågnivå kablar på ett 4 kanals?
inkopplingen är helt korrekt..jag behöver råd ang inställningar på tex cd..o slutstege..
är det korrekt o köra det så som jag gör?
kör ni på flat på cd o ställer in steget?sen resten?