Hej Nu har ja kollat på blocket lite över allt ett bra tag och sett massa olika priser på 850 R, T5-R, 95:or, 96:or och 97:or.. har sett priser mellan 55.000 och upp till 140.000.. Liksom Hur mkt är min bil värd på ett ungefär.. ??
850R Automat, fulluttrustad ej taklucka.. 1996, 15.300 mil
Nån som har nån ide va ja kan få för den ?? Nån kanske är dessutom intresserad av den ?! haha
Asså automat är skönt som fasen ! Bara de att ja har hört att den är känslig när den trimmas.. Blivit skrajj som fasen nu haha Vill nog ha en manuell bara för de hahaha
Asså automat är skönt som fasen ! Bara de att ja har hört att den är känslig när den trimmas.. Blivit skrajj som fasen nu haha Vill nog ha en manuell bara för de hahaha
Ska du trimma så tänk inte ens på automat Den ger upp vid strax under 400hk om man förbättrar oljekylen lite och inte totalmisshandlar den
Mjaaa tycker att automatarna tål mkt stryk endå, men över 300 kusar är det dags att förstärka lr som sagt byta till manuell Om man vill vara riktigt säker på att det håller
Ojj fasen Ja vill ha typ 320-330 häst i den.. Men kan man inte göra något för att den ska tåla de till 100% ???
330hk är inga problem om lådan inte är söndermisshandlad innan. Förbättra oljekylen som sagt, sen är det bara att köra på.
Men sen kan du inte trimma så mycket över det, för det är lite över där som lådan säger ifrån. 350hk ska vara gränsen för "safe" om lådan är moddad. Vet ingen som kör med över 400hk i en 850 med automat. Iaf ingen som körde med det någon längre tid
Hur vet jag att min låda är i gott skick då ?? förslag tack !! hehe
Ahaa ok Men 320 blir ju bra då med en olje kylare Men ja har inte en aning vart man får tag i en sån som är bra och inte heller hur man monterar en sån !?!? Sorro att man är okunnig liksom men ja vill gänra lära mig !!
Okej men de kan ja förstå.. 400 är jag inte heller ute efter..
Hur vet jag att min låda är i gott skick då ?? förslag tack !! hehe
Ahaa ok Men 320 blir ju bra då med en olje kylare Men ja har inte en aning vart man får tag i en sån som är bra och inte heller hur man monterar en sån !?!? Sorro att man är okunnig liksom men ja vill gänra lära mig !!
Okej men de kan ja förstå.. 400 är jag inte heller ute efter..
Oljekyl har dom på volvo ! Jadu, om den inte slirar och inte växlar allt för hårt samt att oljan inte är svart! då är det bara å köra;)
Ok.. Den växlar jätte mjukt o fint även när ja gasar som fan alltså är den i gott skick då ?! hehe Hmm... Hur ska oljan i växellådan vara då ?? färg asså..
Ok.. Den växlar jätte mjukt o fint även när ja gasar som fan alltså är den i gott skick då ?! hehe Hmm... Hur ska oljan i växellådan vara då ?? färg asså..
Det låter bra Dra upp oljestickan på lådan, den ska vara röd aktig