4176
Sök

Inkoppling Av elstyrda M3 speglar?

1 585 Inlägg
7 februari 2008
Trådstartare
#1
Tjenare har köpt mig elstyrda M3 speglar till min BMW 525 sédan -94. Nu till det svåra det är så att orginal är det 4st kontaker som är. Har alltså Elstyrada ORGINAL så ni vet.

1st Vit
1st Svart
1st Brun
1st Blå

Men på M3 speglarna är det bara 3st kontakter? Som är

1st Vit
1st Blå
1st Gul

På den andra M3 speglen är det

1st Vit
1st Gul
1st Grön

Hur ska jag koppla in dom för att det ska funka och vad är vad på M3 speglarna? Behövs alla 4 kontakter för att det ska fungera?

Tacksam för hjälp //Jonas
Senast redigerat av Jolle87 (7 februari 2008)

1 585 Inlägg
7 februari 2008
Trådstartare
#2
Ingen som har kopplat in M3 speglar eller? Väldigt tacksam om någon kunde hjälpa mig!

Billjuds fanatiker.
2 853 Inlägg
7 februari 2008
#3
skulle gissa på att de är som me de mesta..signal kabel . ström och  jord..


vad som e vad kan jag inte säga men de ser du i ditt el system över bilen..


1 585 Inlägg
9 februari 2008
Trådstartare
#4
Okey då vet jag inga fler som kan hjälpa mig:P? Ingen som vet exakt vad som är vad bland kabblarna? Väldigt tacksam för hjälp


Sök