Hjälp med val av fälgar till min 9-3 aero -02

-Blomman-
6 februari 2008 · 1 174 Inlägg

TBOC_Razor skrev:
Tre eller fyra om bilen är svart.

Skulle själv köpa nya vintersulor och tänkte då ta fyran där, SvF Lyon är det va ??, men dom var slut så jag fick köpa beggade vintersulor på sextontums-plåtisar istället.

Inte för att det spelar någon större roll nu när bilen har stått på verkstan i snart en månad.....    roll

Bilen är röd men det hoppas jag att du såg..
<-----------------------------------------

"If you're in control, you're not going fast enough"
TBOC_Razor Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 februari 2008 · 6 170 Inlägg

-Blomman- skrev:

TBOC_Razor skrev:
Tre eller fyra om bilen är svart.

Skulle själv köpa nya vintersulor och tänkte då ta fyran där, SvF Lyon är det va ??, men dom var slut så jag fick köpa beggade vintersulor på sextontums-plåtisar istället.

Inte för att det spelar någon större roll nu när bilen har stått på verkstan i snart en månad.....    roll

Bilen är röd men det hoppas jag att du såg..
<-----------------------------------------

Glodde aldrig på din bil och har en stark misstanke om att du hade dig själv som avatar när jag skrev i tråden så nej det såg jag inte wink

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
-Blomman-
7 februari 2008 · 1 174 Inlägg

TBOC_Razor skrev:

-Blomman- skrev:

TBOC_Razor skrev:
Tre eller fyra om bilen är svart.

Skulle själv köpa nya vintersulor och tänkte då ta fyran där, SvF Lyon är det va ??, men dom var slut så jag fick köpa beggade vintersulor på sextontums-plåtisar istället.

Inte för att det spelar någon större roll nu när bilen har stått på verkstan i snart en månad.....    roll

Bilen är röd men det hoppas jag att du såg..
<-----------------------------------------

Glodde aldrig på din bil och har en stark misstanke om att du hade dig själv som avatar när jag skrev i tråden så nej det såg jag inte wink

Hehe okej.. wink

"If you're in control, you're not going fast enough"
marbling
7 februari 2008 · 781 Inlägg

Kolla på dom jag har.Sitter helrätt på din tror jag...

Tequilac
7 februari 2008 · 24 Inlägg

Jag fastnade för 4:an jag..tongue

Peugeot 205 GTI!!
Matuniz Galning =)
7 februari 2008 · 96 Inlägg

skulle helt klart valt nr.3.. men är helt nöjd med mina smile

-Blomman-
7 februari 2008 · 1 174 Inlägg

Matuniz skrev:
skulle helt klart valt nr.3.. men är helt nöjd med mina smile

Jo dom är fina BBS Challenge med men jag har aldrig gillat som så mkt.. Men jag kan hålla med om att dom passar bra som fan på saabarna.. Tar det i mycket med 19" fälgar eller??

"If you're in control, you're not going fast enough"
-Blomman-
8 februari 2008 · 1 174 Inlägg

Synd bara att nr.2 inte går att få tag i 19". Men om det är någon som vet någon sida som säljer någon liknande fälg, så får den personen gärna hojta till.. wink

"If you're in control, you're not going fast enough"
HadesInFlames Legitimerad Hårdrockare
8 februari 2008 · 325 Inlägg

5:AN ÄR JU SJUKT oj caps lock! 5:an är ju sjukt snygga på nya 9-3:an men borde ju se tokfina ut på din oxå. gillar inte riktigt många ekrar men fan nr 5 är inte att leka med alltså. läckert som fan

Var som folk får man höra jämt. Varför?? Folk är det mest korkade som finns...
BMW 335i (2007)
AeroMalm BMW fantast
8 februari 2008 · 1 172 Inlägg

Lätt 2an....

Jackie Steward: "trampa aldrig på gasen förrän du vet att du inte behöver släppa den igen"
Idrott luktar svett, sport luktar bensin!!
BMW 320i Touring "M-Sport ll" (2004)
-Blomman-
9 februari 2008 · 1 174 Inlägg

HadesInFlames skrev:
5:AN ÄR JU SJUKT oj caps lock! 5:an är ju sjukt snygga på nya 9-3:an men borde ju se tokfina ut på din oxå. gillar inte riktigt många ekrar men fan nr 5 är inte att leka med alltså. läckert som fan

Jo men ska jag ha nr.5 så måste jag nästan ha 19" och då blir det fan så mkt dyrare direkt.. För dom fälgarna kostar ca 1000kr mer/fälg än tex nr.2.. Räcknade ut att nr 5 + däck skulle gå på ca 19.900kr eller va fan det va, och det har jag inte lust att slänga ut på ett par fälgar..

"If you're in control, you're not going fast enough"
CroZZeN
10 februari 2008 · 400 Inlägg

1an lr 4an smile

Ride Like You´ve Never Been Hurt
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang