5187
Sök

GAS Alpha X4 som monosteg, möjligt ?

Adder
972 Inlägg
13 februari 2008
Trådstartare
#1
Vet att de inte är optimalt för 5 öre så sådana svar undanbeds varmt men vänligt!!

Mitt steg jag hade till baslådan pajja ihop. Hade detta liggandes så de får duga till sommarn då det blir nått annat. Just nu kör jag med 2 kanaler bryggade.

Men går det att brygga bryggkopplingarna så att säga ?

Om de gör det hur kopplar man då ?

\\ <°)))))>< ><((°> //
// ‹«‹ • Adder • ›»› \\
\\Projekttråd Nissan 200SX //
// <°))>< ><(((((°> \\

Adder
972 Inlägg
13 februari 2008
Trådstartare
#2
Okey då var de som jag trodde. Har ju inte de. Får köra så länge, tills jag ska skicka skiten och köra med ett äka monosteg..

\\ <°)))))>< ><((°> //
// ‹«‹ • Adder • ›»› \\
\\Projekttråd Nissan 200SX //
// <°))>< ><(((((°> \\


Sök