Tänkte kolla om det är någon som har blivit överflyttade från Bostream till Bredbandsbolaget i samband med sammanslagningen?
I så fall har ju de flesta blivit lovade en höjd hastighet utan extra kostnad, vilket i mitt fall skulle bli 8Mbit. Först fick jag reda på att jag skulle bli uppgraderad vecka 38, 2005. Men dom har hela tiden skjutit upp de med någon månad. De sista jag hörde va att jag skulle få de i slutet av Februari 2006. Så de återstår att se.
Annledningen till att jag skriver detta inlägg är för att se om det är någon mer som har råkat ut för detta? Börjar bli trött på att bli lovade saker som jag inte får.
Jag kan inte heller säga upp de för då mister jag min plats i telestationen, vilket innebär att jag blir utan bredband helt.
Har man bara dom rätta kontakterna så Sen så gäller det att trycka på dom rätta knapparna. Tjat hjälper inte alltid, det är bättre att vara vänlig mot dom som sitter i supporten och försöka få ett direktnummer till teknikerna
| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)
Mitt problem är ju att dom ska uppgradera telestationen innan jag får min bredbandshastighet höjd. De roliga är att de finns redan en massa olika levernatörer som kan ge mig mycke högre bredband. Typ Telia med sina 24Mbit. Så de blir nog te å ringa bossen och fråga vad det är som händer. Och ni som säger att man ska gapa och skrika håller jag med men då kan jag nog räkna med extra lång väntetid tyvärr. De brukar funka bättre om man är vänlig men bestämmd...