17 februari 2008
Trådstartare
ShyGuy skrev:
Hmm,det blev visst en miss där av mig=)
Blev lite mycket cider och Alfapet igår kväll så hjärnkontoret är lite överbelastat=)
Nja,jag har nog inga litrar att rekomendera,dom är tagna rakt av från Alpine.
Men är man lat så kan man ju köpa BRL´s färdiga 12" låda på 32 liter, lite i mitten av siffrorna.
Ok. vi har då inget BRL här nere på gotland och skicka efter en har jag inte tid och lust att vänta. gjorde en sluten till basen på ca 27L - bas men tyckte att de inte alls blev så bra. så portad tänkte jag nu då. har fått förmig att 34L något och en port på 10"*1" * 14" skulle vara något?! men jag kommer inte ihåg vart de kommer ifrån. ingen sm har byggt eller vet något som har byggt låda till en sådan här bas? känns som att de inte används av så många
Senast redigerat av joliba_01 (17 februari 2008)
Den Som Ingen Turbo Har, Den Får Åka Utan Bar
Ha de gött !