1365
Sök

Turbo www.ssautochrome.com

Lindahls Gräv AB
716 Inlägg
20 februari 2008
Trådstartare
Tjena,, http://www.ssautochrome.com/level.itml/icOid/1489, den andra turbon som finns på sidan är en T04E med T3/T4 fläns,, men vad menar dom med Brand New T3/T4 Turbo .50 .63 3" VBAND EXHAUST
USA only,,, Alltså USA only? går det inte ta dom till sverige? eller vad menar dom? har nämnligen sett ett gäng på blocket och så vidare,, någon som har en aning? mvh

Os Difuntos
1 822 Inlägg
20 februari 2008
Kan ha med gängor och liknande att göra då det e inches i usa och mm international, Kan var gjord enbart för försäljning i staterna. men det e bara min gissning

Guns dont kill people, Chuck Norris kills people.

116 Inlägg
20 februari 2008
jag försökte få saker i flera månader därifrån men jag hörde inte ett enda ljud därifrån. för att beställa får man faxa ett färdig tryckt formulär. jag skickade 3 stycken dom har inget telefonnummer. ingen svarar på mejlen osv. så jag struntade i dom. annars är det ju billiga saker. efter sen gogglade ja lite på forum om dom det är massa som råkat ut för samma saker och även massa som fått saker som inte passat felbeställningar och trasiga saker. jag hittade faktiskt inte ett enda positivt inlägg.
det här är bara mina erfarenheter. du kanske lyckas bättre. lycka till isåfall.

passa på att lägga en börn idag för imorn kan däcken vara slut

Sök