3287
Sök

Ljudia + Fetbas.com

602 Inlägg
21 februari 2008
Trådstartare
#1
Tja, heh märkte en konstig sak, har beställt en bas ifrån fetbas.se ist för ljudia för att det var någon 100 billigare, men kollade statusen på posten idag, då stog det att det var skickat från ljudia:) sammarbetar dom eller?
Mvh
Senast redigerat av Nyman_ (21 februari 2008)

i will make you a offer, you can't refuse... //Vito Corleone

8 156 Inlägg
21 februari 2008
#2
Man kan ju misstänka att dom samarbetar smile
Kan ju till och med vara så att ljudia står bakom fetbas.se?

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

602 Inlägg
21 februari 2008
Trådstartare
#3
Phaetoon skrev:
Man kan ju misstänka att dom samarbetar smile
Kan ju till och med vara så att ljudia står bakom fetbas.se?

Heh jo något sånt borde det vara:P men varför ha en annan sida som är lite billigare.

i will make you a offer, you can't refuse... //Vito Corleone

2 911 Inlägg
21 februari 2008
#4
Antar du menar fetbas.com , för fetbas.se äger jag wink
(Och den sajten är tom)
Senast redigerat av Decibel (21 februari 2008)

SM-Guld Billjud 2007&08
2 353 Inlägg
21 februari 2008
#5
Decibel skrev:
Antar du menar fetbas.com , för fetbas.se äger jag wink
(Och den sajten är tom)

Du gillar att "regga andras siter" du..

Vi skulle ju få ta över en utav dig, hur blev det med det?! Jag vet att jag har gjort allt jag skulle..

/Jonas

Svensk Mästare 2007 och 2008 i billjud
Svenska Bilstereoförbundet - anordnar SM i Billjud
http://www.bilstereoforbundet.se
Grundare av N-core, tillsammans med en annan rauk!

2 911 Inlägg
21 februari 2008
#6
jonash skrev:
Decibel skrev:
Antar du menar fetbas.com , för fetbas.se äger jag wink
(Och den sajten är tom)

Du gillar att "regga andras siter" du..

Vi skulle ju få ta över en utav dig, hur blev det med det?! Jag vet att jag har gjort allt jag skulle..

/Jonas

Diskuterar inte enskilda ärenden publikt, finns inget allmänt intresse i det.

Svensk Mästare SQL Mini 2010
2 009 Inlägg
22 februari 2008
#7
Eller handlar helt sonika fetbas av ljudia och har givetvis inköpsrabbatt för företag och kan sälja billigare för att dom inte har några stora marginaler wink

www.BUGPEOPLE.se
"Liten bil stor ***"

SM-Guld Billjud 2007&08
2 353 Inlägg
22 februari 2008
#8
Decibel skrev:
jonash skrev:
Decibel skrev:
Antar du menar fetbas.com , för fetbas.se äger jag wink
(Och den sajten är tom)

Du gillar att "regga andras siter" du..

Vi skulle ju få ta över en utav dig, hur blev det med det?! Jag vet att jag har gjort allt jag skulle..

/Jonas

Diskuterar inte enskilda ärenden publikt, finns inget allmänt intresse i det.

Du kan ju få höra av dig till mig på PM isåfall, för det är liksom du som måste göra nåt..

/Jonas

Svensk Mästare 2007 och 2008 i billjud
Svenska Bilstereoförbundet - anordnar SM i Billjud
http://www.bilstereoforbundet.se
Grundare av N-core, tillsammans med en annan rauk!

10 287 Inlägg
22 februari 2008
#9
Precis. Bra uppfinning.

Göran
Moderator

jonash skrev:
PM

I have nothing but confidence in you. And very little of that.
(Groucho Marx).
Åker numera Audi A6 -08 4.2FSI


Sök