4409
Sök

dvd inkopplad till vanliga sterion.

1 779 Inlägg
25 februari 2008
Trådstartare
#1
hejhej.
som topicen lyder,
skulle behöva lite hälp med om hur man ska göra för att koppla in en dvd spelare,
jag ska ha kvar den vanliga sterion med, lixom ja ska spela musik från den och se film på dvd,
nån som vet hur man ska koppla in detta, vet inte riktigt hur jag ska förklara detta på ett bra sätt. för den som fattar hur jag menar och vet hur man ka göra får gärna förklara det på ett bra sätt

men dvd-ljudet ska gå ut på sterions AUX utgång.

mvh tobbe

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

263 Inlägg
25 februari 2008
#2
om jag har förstått det här på ett någorlunda rätt vis så ska du ha en extern dvdspelare och skärmar? Och du vill ha ljudet i vanliga högtalarna, du tar väl ljudutgångarna från dvd'n och kopplar dem till stereons aux ingång och när du vill ha ljudet från dvdn så väljer du aux på stereon? tongue eller är jag helt bakom flötet?

Bjuuuu han!!

1 779 Inlägg
25 februari 2008
Trådstartare
#3
hehe okej nä ja vet inte. big_smile men de e asså n audiowox med 7" skärm så de e igentligen bara en vanligt dvdsterio som ja har köpt. men de kanske e så som du säger. smile

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum


Sök