Har nu försökt att få fram hur dom har gjort dom som fått bakljusen att lysa både uppe och nere. Men jag förstår inte riktigt hur dom gör =/ Jag vill veta enklaste sättet
Har kollat där.. men förstår inte riktigt.. har han bytt ut rätt lampsockeln till en 2polig? För löder man sådär nu så får man ju inget bromsljus?? Eller är jag helt ute och cykla ?
Ahh då har det vart lättare.. Men på min 940 är det längst ut brom/positions ljus/blinkers, sen innanför är det typ dimljus och positions ljus sen broms tror jag.. Inte säker..
Ahh då har det vart lättare.. Men på min 940 är det längst ut brom/positions ljus/blinkers, sen innanför är det typ dimljus och positions ljus sen broms tror jag.. Inte säker..
Det går ju kanske o köpa 5 wattare med glas sockel o borra i med lämplig borrstorlek o täta. Sen dra ström o jord till från tex nr plåtsbel. Fast då blir det kanske tajt me plats på baksidan av lyset?