3481
Sök

Stereo funkar inte när motorn går.

2 Inlägg
1 mars 2008
Trådstartare
#1
Så fort jag starar motorn på bilen så dör ljudet. Men slår jag av och har på 'radio-läge' på tändningen så kommer det ljud. Även när motorn går så lyser huvudenheten. Vad kan felet vara?

Utbildad hobbymekare
1 125 Inlägg
1 mars 2008
#2
generatorn kanske laddar för mycket


2 Inlägg
2 mars 2008
Trådstartare
#3
Nja, volvo 740 -91. Nån panasonic rackel.
Drog hejdlöst i diverse kablar och nu funkar det. Utom att radion inte sänder nå ljud, men man kan ju inte få allt ^^


Sök