3549
Sök

vill ha 4 tum istället för 3 tums portar! hjälp!

388 Inlägg
4 mars 2008
Trådstartare
#1
hur gör jag för att räkna om det? big_smile


2 201 Inlägg
4 mars 2008
#2
bara en fråga, varför vill du ha det om programmet o uträkningen säger att du ska ha 3 tum
men det blir ju typ 1 liter mer eller nåt, eftersom porten är större

388 Inlägg
4 mars 2008
Trådstartare
#3
asså det är inget program som har sagt 3 tum utan anvisningen jag fick med basarna och då ska dom ha ett 3 tums rör per bas och lådan ska vara 84,95 liter men hade 4 tums rör hemma och ville veta om det gick att använda dom r om jag var tvungen att köpa nya portar igen? smile


21 761 Inlägg
4 mars 2008
#4
Menar du alltså att sätta ett 4" rör per bas istället för ett 3" rör per bas?
Vilka basar är det?
Är 84,95 liter nettovolym eller bruttovolym?
Hur långa skulle 3" rören vara?

Om man sätter 4" rör istället för 3" rör så kommer 4" röret att bli mer än dubbelt så långt.
Senast redigerat av Drönirettab (4 mars 2008)


Sök