3319
Sök

Bakljusen 940

241 Inlägg
4 mars 2008
Trådstartare
#1
Idag var jag och fixa så jag fick broms ljus i dimbakljusen, jag drog en kabel från bromsljusen till dimbakljusen i luckan, och koppla in och det funkade.

Men nu undra jag går det att göra lika dant med parkerings ljuset? Att dra en kabel mellan och bara sätta in en hållare för en lampa tex: sån man använder till glödare i x-ljus? Eller måste det vara några andra sorts hållare?


Fetast i stan !!
991 Inlägg
5 mars 2008
#2
Jag har dom långa 760 lysena på min 740  och jag har borrat in 2 extra lamphållare där nere (i dimljus o i bromsljuset)   av modell/sockel ba9s  så jag har 4xparkljus o 2x bromsljus smile   här kommer det 2 bilder

http://i230.photobucket.com/albums/ee208/klorin_elvis/42578-661292.jpg

http://i230.photobucket.com/albums/ee208/klorin_elvis/kamera216.jpg

"Det reder sig, sa kärringen som sket i såsen!"
Volvo the intelligent choice


Sök