tjena! började för ett tag sen med prijektarbete i min 245, skall bygga lite ljud är tanken! har inga bilder på bilen i sig för tillfället men detta kommer komma upp snart!
men idag körde jag fast när jag ska placera ut högtalarna i bak.. hur fan ska jag sätta dom? har några förslag, vilket tycker ni är bäst?
såhär?
eller såhär?
eller såhär?
ngt av dessa ska jag använda, men behöver lite hjälp med vilken av dom
har efter lite tänkande kommit fram till att det bara kommer att vara en bas där, och den kommer troligtvis sitta i mitten en "lådan" kommer använda mig av det "locket som e orginal och göra hål för basen där i och sen byga en mdf låda bakom som kommer plastas fast däri, så att det går att få bort lådan om man behöver byta lampor och dyligt
har ett par GAS 6x9 som ehöver ngnstan att sitta också, tar gärna emot ideer och förslag på det.. har en tanke på att montera dom i taket, vad tror ni om det? skulle det funka?
På andra sidan då, mittemot. Finns de inte utrymme för å sätt 6x9:orna där på nå vänster..? Eller ev en bas å en 6x9:a per sida ?
Mvh Magnus
skulle kanske funka! men grejjen är den att jag vill försöka hålla mig till bara ena sidan, pga att jag vill ha så mkt utrymme ledigt som möjligt! men ska fundear lite på det