hej.
har ett problem! alla nedre baklampor på höger sida på min volvo fungerar inte. lamporna är hela och alla säkringar också!, så kan det vara ett kabelbrott? så hur ska jag gå till väga om det är det? felsöka mm....?
I höstas så fungerade alla lampor men när jag skulle starta den idag var det dött på en sida!
tacksam för svar.
//krille