Smuurf skrev:
okej för enligt katalogen jag fick med basarna så ska det vara 4" på 35cm om lådan är 62,3L och 3" på 17,5cm om lådan är 84,95L men hade från början tänkt att bygga för det mindre måttet för hade dåligt med utrymme i förra bilen men har nu en annan med mer plats i

hehe men är det lättare och bättre att köpa sig ett par 3" portar än att sänvda 4" som jag redan har?
Det är 2st Mutant 1207X jag har iaf om det kan underlätta. står på deras sida alla paramertrar och sånt.
Tack på förhand
nä skulle köra med 4" porten... hur mycket effekt lämnar steget du ska köra med?? vad för bil och typ av musik du vill köra?
hittar inga parametrar på basen.. men lägg upp dom om du nu har dom eller länka till sidan där du hittar dom.
Senast redigerat av Herr Nilsson (6 mars 2008)
SM 1 i billjud 2006 ESPL Unlimited, 2007 ESPL Unlimited, Bassrace 139,9
Sm 2 i billjud 2007 Emma Racing och DB-Drag
43st 1á priser 2007 Har tappat räkning på alla 1á priser 2008
www.HerrNilsson.org Team Sound 4Fun www.Essen.Nu