3862
Sök

Hur fasen installerar man ett slutsteg till AS2?

1 531 Inlägg
8 mars 2008
Trådstartare
#1
Hur installerar man ett slutsteg till saabs original stereo as2? Plockade bort huvudenheten förut men hittade inget ställe att koppla in det på=P


Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
8 mars 2008
#2
Va ?

Ska du koppla ett tredje-parts slutsteg till originalstereon ??

Isf lär du få ganska stora problem tongue

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
8 mars 2008
#3
Saabs original-steg sitter BTW nedanför högra A-stolpen om jag inte minns helt fel.

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

BMW fantast
1 172 Inlägg
8 mars 2008
#4
du får köpa en adapter, för du har redan ett slutsteg som sitter till höger om mittkonsollen... inanför kåpan precis... skruva ner handskfacket sen sidokåpan till mittkonsollen.. där satt det på min 93 aer 01 iaf... köp en adapter så som omvandlar till lågnivå... men du bör har kvar orgnila steg med.. ananrs försvinner ljudet från några högtlare... har du aero så blird et dörrarna som försvinner...big_smile

Jackie Steward: "trampa aldrig på gasen förrän du vet att du inte behöver släppa den igen"
Idrott luktar svett, sport luktar bensin!!

1 531 Inlägg
9 mars 2008
Trådstartare
#5
det som jag har gjort än så länge är att byta högtalarna i dörrarna. sen vill jag ha ett slutsteg till baslådan. men när jag tog bort stereon så hittade jag inga rca uttag. så man får köpa en adapter att sätta bakom eller vad?



Sök