3702
Sök

Laddtrycksmätare (vakum)

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
12 mars 2008
#21
IMPRAZERN skrev:
http://sv.bsr.se/products/544598/ 

"Kalibrerad med hög noggrannhet."

har för mig det är en sådan vi testat kopplat in, och den skulle kalibrera och grejjer hmm/ eller så va det bara något fel på den ;P

aja tack så mycket för hjälpen Hardjim och Razor

Haha ja men det e ju en vanlig mätare, den sorten kalibreras vid tillverkningen och sen är det nog med den kalibreringen tongue

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

Intresseklubben
673 Inlägg
12 mars 2008
Trådstartare
#22
TBOC_Razor skrev:
IMPRAZERN skrev:
http://sv.bsr.se/products/544598/ 

"Kalibrerad med hög noggrannhet."

har för mig det är en sådan vi testat kopplat in, och den skulle kalibrera och grejjer hmm/ eller så va det bara något fel på den ;P

aja tack så mycket för hjälpen Hardjim och Razor

Haha ja men det e ju en vanlig mätare, den sorten kalibreras vid tillverkningen och sen är det nog med den kalibreringen tongue

aha smile okej, då förstår jag smile   Man lär sig något nytt varje dag smile tack tack

/Mvh Andreas

1 661 Inlägg
12 mars 2008
#23
TBOC_Razor skrev:
Mätare som ska kalibreras är den typen man kopplar till en huvudenhet som styr mätaren och dom kalibreras genom att svepa från botten till toppen av mätområdet direkt vid uppstart av bilen.

Sånna e så jefla sexigt snygga asså tongue

Jo, fast då är det ingen mätare utan en visare.... wink


Sök