3714
Sök

Ersätta orginalhögtalare i MB 190E 2.3

Systemutvecklare / System developer
31 Inlägg
11 mars 2008
Trådstartare
#1
Har en MB 190E 2.3, där orginalhögtalarna har gått sönder.

De bak i hatthyllan, är helt döda! De i Instrumentpanelen har gummit gått sönder i, så de sprakar och har sig när man höjer volymen lite grann.

Om man skulle byta dessa, vad skulle ni rekommendera för högtalare till ett lågt pris. Behöver inte vara några värstinggrejer för flera tusen. Bara så att jag får orginalhögtalarna ersatta, så man kan spela lite musik i bilen.

Har ingen koll på vad det är för storlek på dessa, men det kanske någon av er har koll på.

2 600 Inlägg
11 mars 2008
#2
gå in på www.mds.se och kolla lite smile

gör som jag kör gubba racer=)

5 852 Inlägg
11 mars 2008
#3
Montera ett 4" kit typ Focal polyglass och nån enkel högtalare bak så kommer du bli kanon nöjd smile

www.Stereospecialisten.se - Nu med fysisk butik i Göteborg

Systemutvecklare / System developer
31 Inlägg
12 mars 2008
Trådstartare
#4
klimpan skrev:
gå in på www.mds.se och kolla lite smile

Jag hittade väl i stort sett vad jag behöver för högtalare till hatthyllan, samt en adapter. smile När det kommer till instrumentbrädan, så låter det som 4" smile

Då var det bara att börja leta, och sedan köpa när pengar kommit in på kontot. smile


Sök