Med risk för att bli hatad vill jag klaga lite Miklen.. Men jag hoppas du ser de som konstruktiv kritik inte klankande.. Jag jobbar som yrkesfotograf och kanske har ett och annat tips värt att tänka över, ställ gärna någon fråga eller bara pm:a mig om du vill ha nått tips eller undrar över nått.
1: För många bilder som ser lika dana ut. - Välj ut den bästa ur varje vinkel och undvik samma vinkel två gånger såvidare de inte är en helt annan miljö.
2: Ska du lyfta fram bilen för de är mörkt, gör två exponeringar, en för bakgrunden en för bilen. Du sitter ändå i photoshop och lägger in din tag och allt. Lägg 5 minuter mer per bild och visa upp kärlek, inte 29 stycken CTRL C - CTRL V bilder.
3: När vi ändå talar photoshop. Bilderna är dassiga, tråkiga och dystra! Visst det var tråkigt väder, men bakgrunden eller bilen är inte tråkig, låt inte dem lida.. Allt du behöver göra är lägga en såkallad S-kurva ( CTRL + M = kurvor). Se bifogad bild - rätt mycket sjysstare?
4: Detaljerna! Bild 4-6 är framdäcket vridet fel, de borde vridas innåt för att lyfta fram de snyggt

Skadar inte att testa?
- Bild 10 måste jag säga har ett mycket sjysst djup, jobba på en kurva och lägg en lätt oskarp mask (ger skärpa ironiskt nog) så ska du se att de blir guld.
![http://www.garaget.org/gallery/archive/9010/279033_5k4ojo.jpg]()
De var min input, hoppas detta hjälper dig och sluta inte fotografera!