4180
Sök

skärmbreddning

www.maniacracing.se
494 Inlägg
12 mars 2008
Trådstartare
#1
Tja alla glada ja håller på att göra skärmbreddning till min celica..Och nu undrar jag hur ni andra har gjort med original skärmkanten sitter den kvar eller har ni tagit bort den??
Och om man har den kvar slår inte hjulen emot när man kör över gupp o Skit på Svenska vägarna ??

vill vet snabbt hällt nu
Mvh ToBe

Garaget.org onTour 2008 [X]
lackerare
www.maniacracing.se

2 117 Inlägg
12 mars 2008
#2
Först valsade jag ut den ordentligt. Sedan på med ytterskärmen. Ingen risk att det tar i.

http://200sx.kicks-ass.net/shogun/img44fb1e0cd94b9.jpg

http://200sx.kicks-ass.net/shogun/img4792078643f36.jpg


www.maniacracing.se
494 Inlägg
12 mars 2008
Trådstartare
#3
Ok men mna måsste typ gåra något sånt för att hjulen inte ska ta i. när man har breddare  fälgar + sänkt bil!?

Garaget.org onTour 2008 [X]
lackerare
www.maniacracing.se

1 311 Inlägg
13 mars 2008
#4
jag kapade bort min org. skärmkanter, kolla mitt projekt för fler bilder! dock en 740.... men principen är ju samma!

Kolla mitt projekt: Bygger driftingbil - 2,5l 16v 440hk 540nm
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 57#p669957
Läs mer på www.gatbilar.se/corpze


Sök