3716
Sök

Tips på billig märkes stereo

1 418 Inlägg
12 mars 2008
Trådstartare
#1
Skulle behöva tips om billig märkes stereo med 2 lågnivå (dvs 4 kanaler)

Säger precis som jag tycker och tänker! Har alltid gjort och kommer alltid att göra det :)
Yttrandefrihet på Garaget.org? Nej tydligen inte.

1 418 Inlägg
12 mars 2008
Trådstartare
#3
max 1500 kr

Säger precis som jag tycker och tänker! Har alltid gjort och kommer alltid att göra det :)
Yttrandefrihet på Garaget.org? Nej tydligen inte.

196 Inlägg
12 mars 2008
#4
jag har blaupunkt kingston mp47.. den får du för 1500... har funkat mycket bra för mig


1 418 Inlägg
12 mars 2008
Trådstartare
#5
inge blaupunkt, en gång och aldrig mer.

Säger precis som jag tycker och tänker! Har alltid gjort och kommer alltid att göra det :)
Yttrandefrihet på Garaget.org? Nej tydligen inte.

127 Inlägg
12 mars 2008
#6
pioneer gör bra grejor..

2 600 Inlägg
12 mars 2008
#7
jvc ha bra grejer me.

gör som jag kör gubba racer=)

5 852 Inlägg
12 mars 2008
#8
Pioneer el alpine

www.Stereospecialisten.se - Nu med fysisk butik i Göteborg

* Klåpare
1 718 Inlägg
12 mars 2008
#9
Drjohndeere skrev:
pioneer gör bra grejor..

Gillar också Pioneer, har DEH-P7700MP. Organisk display och många inställningsmöjligheter.

Klokhet kommer av erfarenhet och erfarenhet kommer av dumheter.

735 Inlägg
13 mars 2008
#10
GZ har en för 999 på blekingebilradio.se

www.armournordic.se www.autoexperten.se
Projekt Ford Mondeo.
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=224413 (Ford mondeo)
En riktig gentleman är en som kan spela säckpipa, men ger fan i det.

250 Inlägg
13 mars 2008
#11
är inte alpine stereo bra?

German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
13 mars 2008
#12
Jag har en Panasonic CQ-DFX572N, funkar kanon.. 1000 spänn. smile
Två lågnivå, aux-ingång, växlarstyrning mm...

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

194 Inlägg
13 mars 2008
#13
min pioneer kosta ca 1800 från nårdik (4st lågnivå) mycket prisvärd stereo måste jag säga smile dock så är det inte säkert att den är kvar då min var på fyndhörnan!  kommer inte ihåg namnet på den men jag har iaf 2 rader med text på den.. (inte den man kan byta knappfärg på)

Edit: den fanns fan kvar.. DEH-P4900IB CD-Radio 1595 kostar den  (+140kr i frakt)
Här vart en billigare till å med DEH-P40MP CD-Radio (1190kr).. men de extra 300 för den jag har är klart värt det!
Senast redigerat av Sweeman (13 mars 2008)



Sök