Volvo raggare blir mobbade (film)

krossa
13 mars 2008 · 167 Inlägg

Boedeh skrev:

krossa skrev:
Fyfan så töntig kille, dendär långhåri räkan...
hade han kmit sådär till mig hade jag inte tvekat 1sek på att golva han mad
//Krossa

Härligt att se att det våldsfixerade skotersläktet inte har dött ut ännu.

Haha
Men seriöst jag hatar sånadär som tror dig vara nått... fiifan

Ingen minns en fegis
Henka_ Slav
13 mars 2008 · 1 454 Inlägg

Hmm orkade inte läsa igenom hela tråden. MEN de verkar som om de bara är jag som la märke till den sköna audi 5:an i bakgrunden. lät som den fick gå rätt bra big_smile

Tack till
Tompa för riktigt grym mappning, hör av er om ni behöver mer fart i en T5 eller T7 Saab.
Janne på Autoexperten Gävle
Jonas på Bakaxeldelar för niceprice på delar.
Saab 9000 CSE "JAS 9000 Gripen" (1998)
TheFinnishFlash Avstängd
13 mars 2008 · 1 266 Inlägg

calibra1992 skrev:

Benke519 skrev:
Tanken har möjligen inte slagit någon att han inte finner något som helst intresse i att driva med just bilmärket volvo?

Utan snarare med folk som har det primära intresset att: Bryta mot tillåten hastighet, göra "lakritsremmar", lyssna på Eddie Meduza, köra rattfull, ragga på minderåriga brudar, parfymera sig med wunderbaum-doft, ha fördomar mot invandrare, kalla sig för nationalist/ev. patriot och trots det vara helt utan förmåga att kunna konstruera en vettig mening av sitt eget språk.

Volvo är nog bara med i bilden för att majoriteten blekfeta förortsraggare beter sig på det här viset och råkar köra bilar av just det märket.

Bara spekulationer från min sida.

Haha big_smile Törs man gissa på att denna tråden kommer spåra ut fullständigt nu?

Det ända som stämde in på mig där var "lakritsremmar" så jag tar inte åt mig iaf smile

Volvo 740 Tic - 1986 - B230et 531topp - 19.000km
Nej det är inte jag på bilden
krossa
13 mars 2008 · 167 Inlägg

calibra1992 skrev:

Benke519 skrev:
Tanken har möjligen inte slagit någon att han inte finner något som helst intresse i att driva med just bilmärket volvo?

Utan snarare med folk som har det primära intresset att: Bryta mot tillåten hastighet, göra "lakritsremmar", lyssna på Eddie Meduza, köra rattfull, ragga på minderåriga brudar, parfymera sig med wunderbaum-doft, ha fördomar mot invandrare, kalla sig för nationalist/ev. patriot och trots det vara helt utan förmåga att kunna konstruera en vettig mening av sitt eget språk.

Volvo är nog bara med i bilden för att majoriteten blekfeta förortsraggare beter sig på det här viset och råkar köra bilar av just det märket.

Bara spekulationer från min sida.

Haha big_smile Törs man gissa på att denna tråden kommer spåra ut fullständigt nu?

Haha jaa det känns så smile tongue

Ingen minns en fegis
TheFinnishFlash Avstängd
13 mars 2008 · 1 266 Inlägg

Mark skrev:
Det verkar huvudsakligen finnas två kategorier av kommentarer angående den här filmen som så uppenbart har rört upp mångas känslor här på vår fina lilla hemvist Garaget.org. I den första hittar vi svar som: ”långhårige fjanten som e så dumihuuvee, faan borde ta å klippa av sej håret och dra upp byxorna, å fan vad dåligt att mobbas han e ju en sån… o.s.v.” (lustigt nog i väldigt hög grad skrivna av folk som kör och/eller äger en Volvo, vad det säger om skribenten ifråga låter jag vara osagt).

I den andra kategorin finner vi de som uppskattar filmen och som uppenbarligen länge har velat se all världens Volvoraggare få den känga som de så förtjänar. Personligen sällar jag mig glatt till kategori nummer två. Jag skrattade gott åt det hela och anser att Volvoraggare rent allmänt är ett ganska tröttsamt släkte, oftast med dåligt ölsinne och härsken kropps odör.

Dock tror jag att ganska många även i kategori 2 har missuppfattat något här. Kanske (och håll i er nu), kanske är det så att han helt enkelt skiter rätt brutalt i motorer och bilar, ser inte direkt ut att vara hardcore Mullemeck... Kanske är det så, bara en tanke…

Grym låt btw

Frid!

Hehe din jävla nörd, med ditt inlägg så tror jag att du har hänglsen, glasögon 8-] , överarmar som min handled, dricker cola, spelar wow, bor hemma, och den ända fittan du sett, är förutom din mammas..dom på din bildskärm.

Senast redigerat av TheFinnishFlash (13 mars 2008)

Volvo 740 Tic - 1986 - B230et 531topp - 19.000km
Nej det är inte jag på bilden
Mack Forum- och sitemoderator
13 mars 2008 · 26 149 Inlägg

Einar89 skrev:
Kallar ingen här för volvoraggare men det är till störst del ägare av volvo 240/740 som tar åt sej och blir förbannade. Visst är volvo 240 och 740 bra o billiga bilar men jag tycker inte det är något speciellt med en volvo med kapade fjädrar, tonade rutor, någon ful board o någon vinge då och då. detta ser man var o vareviga dag så man har ju faktist börjat tröttna på sossecontainrar:P

En sak jag bara inte fattar med detta påstående. Inget ont menat, men det stämmer säkert
att det är många 240/740:is där ute med rostiga skärmkanter och avkapade fjädrar, med
folk hängandes utanför fönstret, skrikandes nåt som ibland låter som sång.
Men varför stirra sig blinda på dessa "vrak" då det faktiskt finns finare exemplar där ute också?
Eller är jag ensam om att tycka det?
Min tex. Jag säger absolut inte att det är den vackraste i Sverige direkt..den har sina skavanker.
Jag kanske inte sköter den bäst i Sverige heller, men jag gör så gott jag kan. Och vad är det
för fel på en vinge, tex en dylikt som jag har?
Själv har jag riktiga sänkningsfjädrar och gasdämpare. Dyrt var det, men också värt pengarna.

Samtidigt är det sant det som andra säger. Volvo och Saab är nog bland dom vanligaste märkena
där ute på vägarna, och 240 med flera är vanliga ungdomsbilar. Många körs till dom dör. Så är
det bara. Varför inte bara acceptera det? Acceptera varandra ffs??
Blir galen på allt tjat om traktorer och sossecontainar. Acceptera varandra och vad vi kör eller
håll käften om det inte passar..?

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Sitemoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Volvo V60 D4 AWD "Rymdskeppet" (2014)
Mazda 323 1.4 "Emanuel" (1979)
Volvo 244 GLT "Good ol Bastard" (1983)
Lowenhart fälg fantast
13 mars 2008 · 1 086 Inlägg

förstår inte riktigt vad som menas med "volvoraggare" , är man en volvoraggare för att man kör 740/940/140/240. eller ? . är man en bmwraggare för man kör bmw, eller är det för att gamla volvos är lågstatus ???. den jäveln som kom på de jävla skiten borde fan suga *** svälja och dö

Golf Mk2 GTI G60 Limited Edition NR 35 / 71
Audi A7 3.0 "Bilstein Airride" (2015)
Volkswagen Golf mk2 "Drömbilen" (1985)
Boedeh
13 mars 2008 · 17 Inlägg

krossa skrev:

Boedeh skrev:

krossa skrev:
Fyfan så töntig kille, dendär långhåri räkan...
hade han kmit sådär till mig hade jag inte tvekat 1sek på att golva han mad
//Krossa

Härligt att se att det våldsfixerade skotersläktet inte har dött ut ännu.

Haha
Men seriöst jag hatar sånadär som tror dig vara nått... fiifan

Okej, fortsätt med det du.
Men lär dig gärna att stava innan du yttrar dig, inte särskilt respektingivande.

Senast redigerat av Boedeh (13 mars 2008)

Opelmadness German cars, quality and beyond
13 mars 2008 · 8 197 Inlägg

Boedeh skrev:

krossa skrev:

Boedeh skrev:

Härligt att se att det våldsfixerade skotersläktet inte har dött ut ännu.

Haha
Men seriöst jag hatar sånadär som tror dig vara nått... fiifan

Okej, fortsätt med det du.
Men lär dig gärna att stava innan du yttrar dig, inte särskilt respektingivande.

Särskilt med två L? Duktigt att säga till andra att stava rätt då. wink

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.
BMW 528iA "Långmilaren" (1999)
Renault Laguna GrandTour Privilége "Baguettexpressen" (2002)
Boedeh
13 mars 2008 · 17 Inlägg

Irmscher Vectra skrev:

Boedeh skrev:

krossa skrev:

Haha
Men seriöst jag hatar sånadär som tror dig vara nått... fiifan

Okej, fortsätt med det du.
Men lär dig gärna att stava innan du yttrar dig, inte särskilt respektingivande.

Särskilt med två L? Duktigt att säga till andra att stava rätt då. wink

Jag åtgärdade felet, innan du skrev detta.

Opelmadness German cars, quality and beyond
13 mars 2008 · 8 197 Inlägg

Boedeh skrev:

Irmscher Vectra skrev:

Boedeh skrev:

Okej, fortsätt med det du.
Men lär dig gärna att stava innan du yttrar dig, inte särskilt respektingivande.

Särskilt med två L? Duktigt att säga till andra att stava rätt då. wink

Jag åtgärdade felet, innan du skrev detta.

Sedär. smile Så det kan gå.
Jaja, ha det gôtt alla ni som orkar gnabba om detta i evigheter iaf. big_smile

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.
Renault Laguna GrandTour Privilége "Baguettexpressen" (2002)
BMW 528iA "Långmilaren" (1999)
Rille0
13 mars 2008 · 2 021 Inlägg

osäkerheten gör sig ansprakt lol

Jaguar Xjr "x308 supercharged" (1998)
Hee-Maan
13 mars 2008 · 3 113 Inlägg

det är som på kolmården ibörjan.. big_smile

Semper Fi
hummer89
13 mars 2008 · 442 Inlägg

Rille0 skrev:
osäkerheten gör sig ansprakt lol

anspråkt*

Tycker ni ska döpa om tråden till "garagets mobbningstråd 2008" big_smile

fishn
13 mars 2008 · 226 Inlägg

haha, rolig tråd asså =P

Eclips3 Lidhultare.
13 mars 2008 · 325 Inlägg

bmx skrev:
som sagt,bara volvo raggarna som klagar tongue
ja tkr han är störtskön ja,och att han kom på allting när han gick där,en annan skulle stå 5 minuter innan man hadde kommit på nåt tongue

WORD! skönase snubben på länge! hehe

-Twiajävlen-
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang