3205
Sök

Belysning 940

241 Inlägg
14 mars 2008
Trådstartare
#1
Jag tog lös panelerna runt ratten för ett tag sen skulle lacka dom, sen när jag hade gjort det satte dit allt så upptäckte jag att plasten som visar parkering och rätta lyset var borta. Så vad jag och köpte en nu och skulle sätta dit. Lampan som sitter bakom som ska lysa upp själva vredet/panelen lyste när jag tog lös och nu när jag sätter ihop det så lyste det inte. Har kollat med 2olika lampor, men funkar inte ändå. Någon som vet vad det ska vara för lampor där?


Volvoskadad
6 017 Inlägg
14 mars 2008
#2
några dyra lampor tror jag det är, kolla hos en volvo handlare, de borde veta

Jonas

336 Inlägg
14 mars 2008
#3
Som sagt Volvo vet.
Tror dessa lampor ligger på ca 40-50 kr/styck

Never Drive Faster Than Your Guardian Angel Can Fly

241 Inlägg
14 mars 2008
Trådstartare
#4
Oh det var inte det billigaste heller tongue


332 Inlägg
16 mars 2008
#5
dom ser ut som dom vanliga pyttesmå 1.2w lamporna ... bara att det sitter ett platshölje runt dom .. o priset på dom ligger runt 20kr/st



Sök