3557
Sök

portad eller sluten låda till en audiobahn AWT10X?!

495 Inlägg
18 mars 2008
Trådstartare
#1
funderar på om ja ska bygga om mitt ljud igen! men ja vet inte om ja ska ha en portad eller sluten låda?`

basen är som sagt en Audiobahn awt10x
200oz Double Stacked Strontium Magnets
Power Handling: 2000 watts R.M.S.
Frequency Response: 20Hz - 500Hz
Efficiency: 89.7dB
Bolt Tight Motor Structure
PHAT 2" Foam Surround
Titanium/Aluminum Cone
3" 4-Layer AVS Voice Coil
Dual 2 Ohm Voice Coils
1 Ohm or 4 Ohm Operation
Mounting Dimensions: Depth; 6" Hole; 10 1/4" Diameter; 11 1/2"
Multi-connect Lug Lock Terminals

Så ska man ha en sluten eller portad låda? och ska den vara portad, hur många litrar ska den då vara på?

mig <3 vtec = sant

495 Inlägg
18 mars 2008
Trådstartare
#2
ingen som vet nått?

mig <3 vtec = sant

21 761 Inlägg
18 mars 2008
#3
www.audiobahn.com/Audiobahn06/images/te … _specs.pdf

Där finns några olika förslag på basreflexlåda.


Sök