3549
Sök

Ett relä är borta på en Volvo 740

474 Inlägg
18 mars 2008
Trådstartare
#1
Tjena..

Någon som vet om det ska sitta nått relä här och vad det är till för isåfall.
Uttaget är den andra nerifrån och längst till vänster.

http://img230.imageshack.us/img230/4229/dsc00222vs0.th.jpg


Bilen är en Volvo 740 GL -88 och kablar och sånt är draget dit. Det är därför jag blev lite fundersam om det ska sitta nått där

Volvo S60 2.5T AWD

erixon89
18 mars 2008
#2
overdrive?

Volvo tönt... =)
2 349 Inlägg
18 mars 2008
#3
har också för mig att overdriven sitter där nån stans, å ifall du har M47 behöver du inte oroa dig, då är det som det ska vara wink


"Ijenkligen"
788 Inlägg
18 mars 2008
#4
http://212.63.204.54/gallery/archive/16745/284413_364dqz.jpg
reläplacering volvo 740

tongue

There is no theory of evolution, just a list of creatures Chuck Norris allows to live.

474 Inlägg
18 mars 2008
Trådstartare
#5
okaj... tack för svaren

Volvo S60 2.5T AWD


Sök