0 A får man ju nästan aldrig, alltid lite krypstöm, men för att dra ut ett friskt batteri på typ 50 Ah på låt säga en natt, krävs ju (förenklat) typ 2 A i 10 timmar. Dra en säkring i taget tills du kommer ner på under 0,5 A. Borde som sagt bara vara en stor strömtjuv.
Edit: Bagage-lampa eller handskfack är annars klassiker.
Senast redigerat av frasse4 (20 mars 2008)