4743
Sök

BMW E36, Vart ska man ta strömkälla till angeleyes på oneblock?

Naajlle
23 mars 2008
Trådstartare
#1
Köpte ett par Oneblock Angeleyes Framlysen igår på Elmia(realcar), men vart ska jag koppla dom svarta och röda sladdarna för att få konstant lyse på "ögonen" när jag vrider om tändningen? Tittat lite och på p-ljusena ska man kanske  koppla in dom där? smile


Någon som har gjort det på en BMW E36 med samma framlysen som jag har köpt finns det säkert här ? smile



MVH
Senast redigerat av NilssonDA1337 (23 mars 2008)

401 Inlägg
23 mars 2008
#2
parkering ljus



Sök