4324
Sök

Att fixa klarlackssläpp på al-fälgar??

7 Inlägg
24 mars 2008
Trådstartare
#1
Hej igen.
Finns det en rimlig möjlighet att fixa till mindre (femtioörings) klarlackssläpp på Al-fälgar utan att det bara ser sämre ut än att göra något alls. Fälgarna är inte kantstötta, det är nog mer utav ovarsam hantering. Tacksam för tips.

Japan Quality
670 Inlägg
24 mars 2008
#2

P.Sköld
Honda il potere dei sogni

7 Inlägg
24 mars 2008
Trådstartare
#3
Hejsan och tack. Jomen visst med japaner, jag har två barn, sonen är Toyotaägare, dottern har Honda. Och det är ju inget fel med det, bara det att däck och fälgar måste till oavsett och det skall ju vara med måttliga kostnader. Och just detta med lite äldre al-fälgar som ju givetvis med tiden fått hanterings/lagringsskador är väl inte så "bara". Så detta med att "bättringslacka" är ett alternativ till att köpa något nytt och kostsamt. Men hur får man till det med gammal originalklarlack med ett hyfsat resultat på "långt håll och med dålig syn" ?

Japan Quality
670 Inlägg
24 mars 2008
#4
Hör med Intera vad dem har o säga gammelfar.

P.Sköld
Honda il potere dei sogni


Sök