Om jag fattar dig rätt så vill du montera AC i en bil utan AC. Inga problem, bara en jävla massa jobb. Elen är minimal på AC. I princip bara tryckvakter och magnetkoppling och en enkel styrenhet. Sedan är det "bara" att åka till en skrot och föksöka få tag på fräsch kondensor, kompressor, rörhög och allt annat skit. Torkfilter får du nog köpa nytt. Men det är väl annat värmepaket till bil med AC också.
Sätt igång och riv, typ hela bilen. Har man inte gjort det förut så är det väl 50 timmars jobb.
/Göran
I have nothing but confidence in you. And very little of that.
(Groucho Marx).
Åker numera Audi A6 -08 4.2FSI