3439
Sök

Lackering

603 Inlägg
28 mars 2008
Trådstartare
#1
Hejsan
Om några veckor är det dags för lackering utav listwer, stötfångare och liknande.
Nu vill jag bara höra ifrån er ifall jag ska lacka speglarna och dess fästplattor eller låta dom vara.
Har sett att en del låter speglarna vara svarta. Förstår det något att lackera dom?

https://www1.garaget.org/gallery/archive/49078/296701_4sqw00.jpg

In hoc signo vinces

375 Inlägg
28 mars 2008
#2
Jag skulle ha lackat speglarna, kommer bli snyggt om du ska lacka alla andra lister.


603 Inlägg
28 mars 2008
Trådstartare
#3
Tänkte så jag med och nu är jag i alla fall inte ensam smile
så om ingen annan säger tvätreomot så får det bli så. Tror det blir bra

In hoc signo vinces

* Klåpare
1 718 Inlägg
28 mars 2008
#4
Annars kan du ju lackera lite mer av bilen i svart. Two-tone kanske?
Senast redigerat av Gulmun (28 mars 2008)

Klokhet kommer av erfarenhet och erfarenhet kommer av dumheter.

956 Inlägg
28 mars 2008
#6
jaa du lär absolut lacka speglarna

eldus veldus

603 Inlägg
28 mars 2008
Trådstartare
#7
golf88 skrev:
jaa du lär absolut lacka speglarna

Även fästplattorna alltså?

In hoc signo vinces

Ninja
174 Inlägg
28 mars 2008
#8
tycker inte du ska lacka fästplatorna

8 156 Inlägg
28 mars 2008
#9
Jag tycker inte heller att du ska lacka fästplattorna. Det matchar bilen bättre om du låter dom vara svarta.

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

603 Inlägg
28 mars 2008
Trådstartare
#10
Så det ska alltså lackeras såhär: ? -Trots att alla lister, handtag och sånt blir lackat!?
https://www1.garaget.org/gallery/archive/49078/297263_e6ww1n.jpg
Senast redigerat av Casanovan (28 mars 2008)

In hoc signo vinces

8 156 Inlägg
28 mars 2008
#11
Jag tycker det, ja.

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

Calibra Is The Shit!
662 Inlägg
29 mars 2008
#13
Lacka både plattorna och speglarna.!

/// SyyHn

603 Inlägg
29 mars 2008
Trådstartare
#14
Då är det bara frågan vem man ska lyssna på
Sig själv såklart smile
Får fundera lite men tack alla för tipsen!
Phaetoon, förresten, varför mer specifikt skulle du låta plattorna vara svarta?

In hoc signo vinces


Sök