5705
Sök

vilken icke orginal turbo passar direkt på min 945-96!?

4 Inlägg
30 mars 2008
Trådstartare
Har just monterat ur min orginal turbo ur min 945ltt-96,, sitter ock kollar vilka alternativ jag har !! Skulle vilja slippa köpa en orginal från skroten!! Finns det något aggregat som passar direkt eller måste man modifiera vatten och olje tillförsel !? Hoppas ni har några bra tips så jag slipper köpa en sladdrig gammal turbo.. Kolade på Xmotos.se och de ska ha en som passar direkt.. men jag fick inte veta hur det var med vatten och oljan ... Någon som testat ??

Tacksam för all hjälp .. måste fixa bilen så fort som möjligt ..

Forummoderator
10 576 Inlägg
30 mars 2008
Jag har en 15g över om du är intresserad, den är modernare än den som sitter original och klarar lite mer effekt. den passar på grenröret, dock kan du behöva ändra lite på olja/vatten, men det är fort gjort smile

-=[Performance by Torpis]=-
Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-

4 Inlägg
30 mars 2008
Trådstartare
15g!? säger mig inget !! du får gärna utveckla lite .. gärna bilder på den och hur anslutningarna är .. och förstås det viktigase pris !? intern wg på ?? bar ...
Senast redigerat av Squad (30 mars 2008)

Forummoderator
10 576 Inlägg
30 mars 2008
Det är turbon från 850 T5, intern WG ja.

-=[Performance by Torpis]=-
Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-

4 Inlägg
30 mars 2008
Trådstartare
vad är priset då?

Sök