Tjena..
Har nu monterat Biltemas diodlampor för totalt 1,500:-
Har mest köpt röda och orangefärgade samt några vita som ej fanns färgade.
Jag måste erkänna att jag hade förväntat mig ett betydligt starkare ljus. (jag ser ingen märkbar skillnad?)
Har övervägande köpt led ljus med 12 dioder.
Det enda som vart riktigt snyggt är den blå innerbelysningen. Förresten är det tillåtet att montera
blått ljus till nummerbelysningen baktill??

Tror att det dåliga ljuset delvis beror på diodlampans konstruktion, alla dioderna sitter monterade framtill på diodlampan. Detta gör att "INGET ljus" reflekteras bakåt till refelektorn. Kanske inte så konstigt att ljuset vart sämre. Funderar på att byta tillbaka??
EDIT: Kan även tillägga att man EJ bör köpa oragefärgade ledljus till t,ex blinkersen, Om man nu har originalfärgade glas (orange). Ledljuslampan som Biltema säljer som orange ger istället ifrån sig ett GULT ljus, när detta gula ljus monteras bakom ett orangefärgat glas, så ser ljuset GRÖNT ut. (skitsnyggt)
