4304
Sök

Slagit in ruta...

1 327 Inlägg
8 mars 2006
Trådstartare
Fick mig en tråkig överaskning idag. Någon idiot hade slagit sönder bakre sidorutan på Aeron och låst upp den. Men de hade inte tagit något. Bara låst upp den. Glassplitter hela bilen.

Varför gör man så??

Finns mycket konstigt folk alltså..

Fisketokig
2 997 Inlägg
8 mars 2006
Aero T16 skrev:
Fick mig en tråkig överaskning idag. Någon idiot hade slagit sönder bakre sidorutan på Aeron och låst upp den. Men de hade inte tagit något. Bara låst upp den. Glassplitter hela bilen.

Varför gör man så??

Finns mycket konstigt folk alltså..

Gaah, vad mycket idioter det finns.
Det är väl bara till att höra med försäkringsbolaget ang rutan men misstänker att allt vad det innebär så kan det nog bli enklare och billigare att köpa en bättre begagnad ruta på skroten och byta själv.

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg

Driver
2 111 Inlägg
8 mars 2006
Ibland förstår man bara inte. Detta är en av många saker som visar hur destruktiv människan är av natur. Drar bara som exempel; var på jula förra veckan.Passerade deras "ljud avdelning". Fanns inte en enda bas ur karton som inte var intryckt. Visst, de var säkert skitungar men förvånar mig inte om det var någon äldre heller. (lådan/orna stod faktiskt ganska högt upp). Ibland iundrar man vad det är som är så kul med att förstöra. Kan man inte göra något konstruktivt?. 

Surt för dig o jag lider med dig. sad.

Mvh Janken

- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"

1 327 Inlägg
8 mars 2006
Trådstartare
Håller med.. kolla i bilen nu. De hade till och med lämnat pengar i den. låg en ny batteriladdare i den med så..

Stereon var inte heller rörd. Hade inte fronten i bilen däremot..

Baslåda och steg plocka jag ut förra veckan för att bilen är till salu..

Har bara trafikförsäkring så det är bara att försöka hitta en beggad ruta. De skulle ha 2900 kr på saab för den rutan så :S

Sök