5591
Sök

funderar på borrade och slittsade skivor fram

2 072 Inlägg
31 mars 2008
Trådstartare
tja.. funderar på att köpa borrade samt slittsade bromsskivor fram..
behöver jag ändra på nått eller e de bara och sätta dit de med orginala bromsok..
bromsskivorna är för just volvo v70 t5a..

Sandzoo i da house

Driifter;)
1 630 Inlägg
31 mars 2008
väljer du samma storlek på skivan e de ju bara skruva dit.. men köp gärna en omgång belägg av lite värre sort om du ändå ska kosta på borrade o slitsade.. hade ja gjort iaf

Trimma för att köra fort? NÄ, Brett;)

2 072 Inlägg
31 mars 2008
Trådstartare
Amazon_123GT skrev:
väljer du samma storlek på skivan e de ju bara skruva dit.. men köp gärna en omgång belägg av lite värre sort om du ändå ska kosta på borrade o slitsade.. hade ja gjort iaf

japp de e samma storlek.. ja de har jag tänkt.. funderar på green belägg wink

Sandzoo i da house

Driifter;)
1 630 Inlägg
31 mars 2008
då ska de ju inte vara något e de ju bara skruva på ut o köra o va glad;) o passa gärna på o byt bromsvätska till nån lite tåligare som klarar värmre bättre och fräscha slangar så blir de ju inte så mkt bättre sen;)

2 072 Inlägg
31 mars 2008
Trådstartare
Amazon_123GT skrev:
då ska de ju inte vara något e de ju bara skruva på ut o köra o va glad;) o passa gärna på o byt bromsvätska till nån lite tåligare som klarar värmre bättre och fräscha slangar så blir de ju inte så mkt bättre sen;)

jo de borde vara bra.. tack för tippset ang bromsvätskan big_smile slangar är nya big_smile så de e o bara byta bromsoljan och köra big_smile

Sandzoo i da house

Driifter;)
1 630 Inlägg
31 mars 2008
hehe så lite så.. man ska väl byta vartannat år om man göra om man ska tongue fast de e ju inte direkt många som gör så .. (inte ja heller) tongue

12 086 Inlägg
1 april 2008
det va många "passa på" från dig! tongue Ska han inte passa på o trimma motorn så ha får användning för sina bromsar oxå? wink Nejvars.. men de drar ju iväg i pris.

Beställde själv 2 skivor och belägg fram till 540in från tyskland igår. 900kr för hela kalaset med frakt!smile
På autoexperten kostar EN skiva 949kr wink Verkar bra va här i sverige som allt är bögdyrt. Bra att vi har postservice här i världen iaf.
Senast redigerat av JapMax (1 april 2008)

2 072 Inlägg
1 april 2008
Trådstartare
JapMax skrev:
det va många "passa på" från dig! tongue Ska han inte passa på o trimma motorn så ha får användning för sina bromsar oxå? wink Nejvars.. men de drar ju iväg i pris.

Beställde själv 2 skivor och belägg fram till 540in från tyskland igår. 900kr för hela kalaset med frakt!smile
På autoexperten kostar EN skiva 949kr wink Verkar bra va här i sverige som allt är bögdyrt. Bra att vi har postservice här i världen iaf.

jadu du har en poäng ang trimmning.. den e trimmad tongue de va inte dyrt 900:- yikes e de bara skivor..eller? vart har du hittat de om ej hemligt
jag har hittat för 1000:- här i sverige bara skivor fram.. ska man ha bar (som jag ej ska ha) så kostar de 1000:- till...

Sandzoo i da house

Darth Vader
1 644 Inlägg
1 april 2008
Tänk nu på att inte hårdköra dom direkt bara, köra gärna lungt och planerat i en iaf 40-50 mil, annars kan de lätt bli skeva vid hårda inbromsningar.
Köpte nyss nya skivor till min, endast slitsade, har dock inte haft ork att montera dom än p.g.a sjukdom

Braaaaap?

www.kudoz.se
3 802 Inlägg
1 april 2008
skippa att borra dem (om du ska lämna bort det) då finns risken att de spricker, räcker gott med slitzat.

www.rolleslitz.se
Senast redigerat av sir_daniel (1 april 2008)

2 072 Inlägg
1 april 2008
Trådstartare
sir_daniel skrev:
skippa att borra dem (om du ska lämna bort det) då finns risken att de spricker, räcker gott med slitzat.

www.rolleslitz.se

nej jag ska köpa färdiga som e borrade och slitzade..

Sandzoo i da house

2 072 Inlägg
The one and only
1 091 Inlägg
2 april 2008
sandzoo skrev:
'

???

Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.

Sök