Nån som har erfarenhet av Alpine CDE-9874RR??

kimmy89 Like it German
2 april 2008 · 378 Inlägg

http://www.webshop.bertilssonautoelectr … uctid=2144

Nån som testat den enheten ?

Funkar bra?

värd pengarna?

mvh kimmy

Hur många skruvar fick du över?....
alexxe En gång till nu
2 april 2008 · 760 Inlägg

Alpine gör bra grejer, dock så tar dom lite pengar för namnet oxå, men de gör ju inte maskinen sämre. men just den modellen du funderar på verkar vara i mellanklass iaf, typ 2.5volt i lågnivå och kan läsa mp3 osv, så visst e de ett bra köp. alpine e grejer som håller bra i längden. kör själv alpine så jag vet smile

Jag tror att alla mår gott av att unna sej en Nissan av och tillS14a
kimmy89 Like it German
2 april 2008 · 378 Inlägg

okej jo jag har märkt att alpine e bra grejer på HU fronten. Sen e dom grymt snygga också. Ska inte ha nån värsting Hu för tävling än i alla fall så tror den här kan bli bra. smile

Hur många skruvar fick du över?....
Rille_Pille Tyskstuk
2 april 2008 · 466 Inlägg

Jag har en Alpine-9871R och är supernöjd med den! Fick den till riktigt bra pris också. Det är ju helt underbart med Ipod styrning ocksåsmile

Geiros Low is a lifestyle
2 april 2008 · 956 Inlägg

Jag är på min 3e alpine. de bästa jag haft. haft CDE-9881RI, CDA-9883R och nu har jag en CDA-9885R.

jag tror du blir nöjd..

Inredningsverkstaden.nu
Bilradiohuset.se
Audi A4 "Bagged" (2005)
kimmy89 Like it German
2 april 2008 · 378 Inlägg

Måste man inte köpa till en grej för att kunna använda ipod till den?

mvh kimmy

Hur många skruvar fick du över?....
alexxe En gång till nu
2 april 2008 · 760 Inlägg

Alpine tycker ja e bland topp på att mixa stil med funktion. kör en 9853R maskin med tidskomp å lite annat smått å gott. helnöjd alpine ägare. känns att de är kvalite som sagt

Jag tror att alla mår gott av att unna sej en Nissan av och tillS14a
alexxe En gång till nu
2 april 2008 · 760 Inlägg

kimmy89 skrev:
Måste man inte köpa till en grej för att kunna använda ipod till den?

mvh kimmy

jo de måste du, men använd usb ingången ist. då kan du koppla telefonen å spela mp3 via den ut i stereon (iaf på en annan enhet från jvc me usb ja har) eller nått annat märke på mp3 spelare, så slipper du ipod om du inte känner för det

Jag tror att alla mår gott av att unna sej en Nissan av och tillS14a
kimmy89 Like it German
2 april 2008 · 378 Inlägg

okej okej härligt smile

Hur många skruvar fick du över?....
Potrovski
2 april 2008 · 312 Inlägg

Alpine är bra grejjor. Tänker aldrig köra annat i stereo väg än Alpine. Kör på min första Alpine nu, CDA-9855R.. har aldrig varit så nöjd med en ljudgrejj. Förutom mina Shure E2C's jag hade en gång i tiden big_smile

Ruuska_
3 april 2008 · 474 Inlägg

jag har en nästan likadan som ochså heter cde 9874 och nått mer.. har haft den i ett halvår nu och jag tycker den är väldigt bra. lätt att lära sig och många funktioner. vet inte ens vad alla är till för än tongue men jag tror inte du kommer bli missnöjd med den

Volvo S60 2.5T AWD
BMW 320D (2011)
kimmy89 Like it German
3 april 2008 · 378 Inlägg

Ingen som har sagt nått illa om alpine än de bådar gott smile  Blir nog inköp nån dag framöver smile

tack för visat intresse

mvh kimmy

Hur många skruvar fick du över?....
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang