Välkommen till Gorg (garaget.org)
Jag skulle byggt en lite mindre låda än vad dom rekommenderat. Dvs mindre än 2x22 liter.
Basen pasar bäst i sluten låda, så det är helt rätt val.
Nu finns det ju många här på forumet som är bättre på baslådor än vad jag är,
men jag skulle nog satsat på kring 30-35 liter för att få upp avstämningen lite.
Kring 600mm bred och 350mm hög kanske vore något?
| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)