3042
Sök

Letar efter ny växelspaks knopp!

svetsare
329 Inlägg
2 april 2008
Trådstartare
#1
hej hej.. har letat länge nu efter en snyggare växelspaks knopp än original till min celica.
vill gärna ha nån med lite kolfiber lock...

men ni kan väll länka till nån sida som förhoppningsvis har vad jag letar efter:)

//Stefan

Celica 2.0 Gti -90

German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
2 april 2008
#2
Har du tappat bort den gamla? wink
Hehe, denna är cool:
http://www.pekinggraphic.se/product_inf … 28e3ac0355

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

svetsare
329 Inlägg
2 april 2008
Trådstartare
#4
Irmscher Vectra skrev:
Har du tappat bort den gamla? wink
Hehe, denna är cool:
http://www.pekinggraphic.se/product_inf … 28e3ac0355

kanske inte riktigt den locken jag leta efter:P hehe

Celica 2.0 Gti -90

* Klåpare
1 718 Inlägg
2 april 2008
#6
Ok, Creatix då big_smile

http://www.creatix.se/Shop/Application/ … p?iId=1613

Edit: Huh? länken funkar inte? Sök på "knopp" till vänster på Creatix... hmm
Senast redigerat av Gulmun (2 april 2008)

Klokhet kommer av erfarenhet och erfarenhet kommer av dumheter.

svetsare
329 Inlägg
2 april 2008
Trådstartare
#7
Gulmun skrev:
Ok, Creatix då big_smile

http://www.creatix.se/Shop/Application/ … p?iId=1613

Edit: Huh? länken funkar inte? Sök på "knopp" till vänster på Creatix... hmm

ja nu ser de bättre ut:D
men länka så mkt ni årkar för jag behöver mkt att välja mellan:D

Celica 2.0 Gti -90

Kalaskillen
246 Inlägg
2 april 2008
#8
Sandtler har grymt många knoppar från både Momo och Sparco, Inget jävla bling bling utan rena och snygga.

Skickar med en bild, eftersom man inte kunde länka till just den sidan!

https://www1.garaget.org/gallery/archive/22880/302771_eei8r6.jpg
Momo knoppar
https://www1.garaget.org/gallery/archive/22880/302777_dvtv2n.jpg
Sparco Knoppar
Senast redigerat av Streammen (2 april 2008)

Varför ska man alltid behöva hålla 5-56burken rakt för att något ska komma!!? CRC uppfinn något bättre!

glad
493 Inlägg
5 april 2008
#9
e du inte så kräsen duger väl biltema smile?

940 16V Turbo
Vems V3
HX40
blabla


Sök