impact kan jag för egen erafernhet säga att den låter varmt o mjukt om basen och du kan spela högt även om inte delar bortden lägsta basen. vill du spela sjukt högt så sätter du ett högpassflter på runt 60hz och då jävlar lirar det=) diskanten är väldigt detaljrik och mjuk. bra köp!
member of team ljudbyggaren, O vaddå dansband e töntigt=)