3489
Sök

Biltema spackel??

Bags are for bitches
296 Inlägg
6 april 2008
Trådstartare
#1
funkar det att spackla med biltemas glasfiberspackel eller är det värdelöst??

Eller har jag fel igen?

16 197 Inlägg
6 april 2008
#2
kan lova dig att de funkar HUR bra som helst smile  kolla min jetta får du se.. gick åt den del biltemaspackel för å bygga den bilen.

"Testar man inte så får man aldrig veta"

Jävel
2 018 Inlägg
6 april 2008
#3
Tja de funkar finfint smile se till att ha så mycket glasfiber som möjligt smile deras vanliga spackel är lite för hårt tycker jag, men glasfibret är perfekt, kolla min epa, den är byggd på biltema-spackel ;D

You got to risk it, to get the biscuit :)

El- och Instrumenttekniker
2 933 Inlägg
6 april 2008
#4
Som ovanstående säger så är biltemas glasfiberspackel super.. använt en del av de till min bil med ! smile

Mvh Magnus

240n Goes Inzane!!?PROJEKTTRÅDEN
Volvo V70n 2,4t + BSR STEG 1 = VÄNSTERTRAFIK

16 197 Inlägg
6 april 2008
#5
Plankpojk skrev:
Tja de funkar finfint smile se till att ha så mycket glasfiber som möjligt smile deras vanliga spackel är lite för hårt tycker jag, men glasfibret är perfekt, kolla min epa, den är byggd på biltema-spackel ;D

till 90 % så e de så att spacklar du tjockt me ett spackel som e lätt slipat så sjunker de som fan me tiden.. så ska man spackla tjockt så e de "trögslipat" spackel bättre..

"Testar man inte så får man aldrig veta"

Bags are for bitches
296 Inlägg
6 april 2008
Trådstartare
#6
Aah okeej.. tack så mycket.. Men vilket ska man ha då?? finns ju 3 olika glasfiberspackel??

Eller har jag fel igen?

Ett riktigt sprut de enda rätta
2 252 Inlägg
6 april 2008
#7
det som är i en rund burk o står glasfiber spackel på, funkar skit bra, gjorde en skoterhuv av de ^^

You don't get another chance, Life ain't a nintendo -

Truck förare
273 Inlägg
6 april 2008
#8
är hur bra som helst, e ju massor me bilbyggare som visar upp sina bilar varje år som använder det..

Bilbyggare!!!
595 Inlägg
6 april 2008
#9
Körde biltemas på min peugeot och där gick en hel del både inne och ute....! Kolla gärna! Jag köpte alltid 1,5 kilosburken! Glöm ej köpa härdare.... Annars välj deras långtrådiga...


Bags are for bitches
296 Inlägg
6 april 2008
Trådstartare
#10
ska man köra på de gråa spacklet, 1,5 kg??

Eller har jag fel igen?

Truck förare
273 Inlägg
7 april 2008
#11
ja kör på det gråa, men ta glasfiber innan om du skall bygga mycket så att du inte lägger på massor grå för då spricker det mycket lättare..


Sök