3500
Sök

saab aero ratt i nissan 200

BMW fantast
1 172 Inlägg
9 april 2008
Trådstartare
#1
hej. jag tycker saabs nyare aero rattar som sitter i aero ss är sjukt fina. bra rattvänliga. tjocka stomme... hur svårt tror ni det är att modifiera så en sån kan pryda rattstången i min 200sx. givetvis åker saab märket på airbagen bort... tackar för alla svar:D

Jackie Steward: "trampa aldrig på gasen förrän du vet att du inte behöver släppa den igen"
Idrott luktar svett, sport luktar bensin!!

9 108 Inlägg
9 april 2008
#2
Det gäller att få tag på en också, man får nog 10 sportrattar till priset av en sån wink


BMW fantast
1 172 Inlägg
9 april 2008
Trådstartare
#3
MilleN skrev:
Det gäller att få tag på en också, man får nog 10 sportrattar till priset av en sån wink

ja det är mycket möjligt... man får vara snabb när nån sån hamnar på skroten:D

Jackie Steward: "trampa aldrig på gasen förrän du vet att du inte behöver släppa den igen"
Idrott luktar svett, sport luktar bensin!!


Sök