9 april 2008
Trådstartare
Hej alla glada.
För en vecka sen så bytte jag min termostat på bilen i tron om att det var den som var anledningen till att min temperaturmätare stog i botten hela tiden. Tji fick jag. Nu lever temperaturmätaren sitt eget lilla liv, ibland fungerar den som den ska och ibland så bara lägger den av. Om det är någon som har en aning om vart givaren sitter i motorrummet på en Golf IV så får ni gärna förklara vart den sitter eller lägga upp en bild, eller om ni har någon annan lösning vore jag också tacksam.
Och så undrar jag även, det kan väl inte vara farligt att köra runt med en lustig givare?(Motorer=grekiska för mig.)
105hk rent vansinne!