Jag har ett litet problem med mitt slut steg det är ett Gas Silver 2200. På typ 200W jag drev en zackris 12:a på 600W (Hur det nu stavas) men nu när jag ska driva en Gas 12:a på 600W så slår överbelastnings skyddet ifrån ? Någon som vet vad det kan vara för fel ? Kan det var att jag bytt stereo till en 50x4Watt istället för 40x4 watt?
Antar att du kollat så allt är rätt kopplat och att de inte är kortslutning nånstans? Kan vara kortslutning i talspolen i GAS basen, mät resistensen i den.