Det är inte så ovanligt... Jag har kört med 2 par högtalare (party/finlir) och sedan så finns ju en högtalarväljare (på min alla fall) så jag kan trycka på en knapp när jag vill byta och vise versa. Det går också att köra med båda samtidigt men då får man se upp med impedansen så man inte bränner förstärkaren.